Pre-Summer Sale! Upp till 60% på sortimentet! Veckans kampanj slutar om: knapptext 00 Dagar 00 Timmar 00 Minuter

Här har vi samlat vanliga frågor om spårning, köpvillkor, kontakt och reklamation.

Hur kommer jag i kontakt med kundservice?

Du når vår kundtjänst antingen via mejl på support@pricenet.se, via vår chatt på hemsidan eller på telefonnummer 010-641 20 22. Öppettiderna är: helgfria vardagar mellan 10:00 - 14:00.

När anländer mitt paket?

Vi levererar vanligtvis samtliga beställningar inom 5-14 arbetsdagar. Vid högtider och kampanjer kan leveransförseningar förekomma.

Hur spårar jag mitt paket?

Du hittar ditt spårnummer enklast via det mejl vi skickade ut när paketet ditt skickades från vårat lager, alternativt genom ditt medlemskonto kan du hitta ditt spårnummer. Observera att om du valt våra ej spårbara fraktalternativ finns det ingen möjlighet att spåra paketet, istället levereras det direkt till din brevlåda som ett vanligt brev.

Min betalning misslyckades, vad händer nu?

Troligen är det ett tillfälligt fel som gjort att betalningen inte gick igenom. Du kan alltid kontakta oss via mejl, chatt eller telefon för att dubbelkolla om din beställning har gått igenom eller inte.

Vilka betalningsmetoder erbjuder ni?

Du kan handla hos oss med hjälp av följande betaltjänster: Klarna, MasterCard, Visa och Swish.

Jag har en fråga om min faktura

På grund av GDPR kan vi tyvärr inte svara på alla frågor gällande din betalning eller faktura. Vi ber dig därför kontakta Klarna direkt i första hand på tel: 0812012010 eller genom att chatta med dem via deras hemsida.

Varför har jag inte fått ett bekräftelsemeddelande?

Börja med att kolla din skräppost, det händer att en del mejl hamnar där. Dubbelkolla sedan så att du angav korrekt e-post i beställningen. Finns där ingen orderbekräftelse från oss är du välkommen att kontakta oss via support@pricenet.se eller via vår chatt så hjälper vi dig vidare.

När kommer min återbetalning?

En återbetalning kan dröja upp till 2-5 bankdagar efter att vi skickat en förfrågan om återbetalning till någon av våra betalpartners.

Min rabattkod fungerar inte?

Under kampanjer och erbjudanden (t ex. Black Week) fungerar inte rabattkoder. Det går inte heller att kombinera flera rabattkoder. Vissa av våra rabattkoder är tidsbegränsade och kan därför vara ogiltiga.

Hur gör jag en reklamation?

Har du mottagit en skadad eller defekt produkt? Skapa då gärna ett ärende via vårt formulär som du kan hitta här: https://pricenet.se/sv/content/6-kontakta-oss. Vi hjälper dig sedan vidare så snabbt som möjligt. Vi strävar alltid mot att besvara samtliga ärenden inom 1-2 arbetsdagar.

Hur lång reklamationsrätt har jag?

När du handlar hos oss på PriceNet har du alltid tre års reklamationsrätt.

Jag har mottagit fel produkt, vad ska jag göra?

Kontakta oss gärna på support@pricenet.se eller via vår chatt med en bild på din följesedel och den felaktiga produkten du har mottagit, så hjälper vi dig så snabbt som möjligt.

Hur returnerar jag min produkt?

Du kan enkelt följa stegen som finns att hitta här för att returnera: https://pricenet.se/sv/content/5-retur-reklamation.

Alternativt fyller du i din information via vårt kontaktformulär och sedan återkommer vi inom 1-2 arbetsdagar med en bifogad retursedel som PDF (kostnad 49 kr) om så önskas.

Vilken adress ska jag returnera till?

JTI Ventures AB / eStore
Box 5030
250 05 Helsingborg

Hur lång ångerrätt har jag?

Du har alltid 30 dagars ångerrätt efter mottagen beställning.

Kan jag beställa till utlandet?

Ja! Vi skickar till de flesta länderna i världen.

Jag vill bli företagskund

Skicka oss gärna ett mejl till b2b@jtiventures.se så hjälper vi dig att bli företagskund hos oss.

Hittar du inte vad du letar efter?

Kontakta oss